Translate Spanish

Movienizer in your language. Questions, suggestions, remarks.
Post Reply
javimoso
Passerby

Translate Spanish

Post by javimoso » Sun Mar 26, 2017 3:01 pm

Hola soy nuevo en este foro,,,,

Estoy intentando traducir el programa MOVIENIZER 8.2 al idioma español (ya que la traducción esta a medias y es bastante deficiente),,,

Una consulta no consigo que esta traduccion me aparezca en el programa Language ---- Idioma

A pesar de que en el archivo de lenguaje Spanish.lng lo tengo traducido... me podeis decir la causa por favor. Os dejo una imagen para que veais a que me refiero.

Gracias...

"Hello, I am new in this forum,,,,

I am trying to translate the MOVIENIZER 8.2 program into the Spanish language (since the translation is half-way and quite deficient) ,,,

A query I can not get this translation to appear in the program Language ---- Idioma

Although in the Spanish.lng language file I have it translated ... you can tell me the cause please. I leave an image for you to see what I mean.

Thank you..."
Attachments
2017-03-26_17h10_26.png
Captura de pantalla
2017-03-26_17h10_26.png (15.06 KiB) Viewed 4608 times

javimoso
Passerby

Re: Translate Spanish

Post by javimoso » Sun Mar 26, 2017 3:06 pm

Por cierto si os interesa la traduccion completa al ESPAÑOL,,, os la puedo subir...

Todavia me queda bastante,,, ya que la traducción que tiene el programa al español es parcial,,, hay mucho contenido que esta sin traducir.

Gracias

"By the way if you are interested in the complete translation into SPANISH ,,, I can upload it ...

I still have enough, because the translation of the program into Spanish is partial, there is a lot of content that is untranslated.

Thank you"

Post Reply